söndag 19 juli 2009

shopppping

Tack och lov för att det är helg! Imorse var det något geni som ringde kvart över nio och väckte mig, inte svara jag och inte kunde jag somna om. Död åt den som ringde. När jag vaknat kolla jag på klockan och trodde jag skulle jobba idag. Skulle precis ringa Gilli och säga att jag hade blivit sen innan jag plötsligt kom på att det var lördag. Hon hade nog inte blivit glad om jag ringt...
Idag har jag träffat Markus. Blev att köpa glass, plocka körsbär från träden på gården och sitta och snacka massa strunt på min balkong. Tack så mycket, det uppskattades:)
Imorn ska jag ut till min moster igen för att göra jobb. Måste upp klockan 10. Suck.. Lite shopping blev det igår också, fast bara två skjortor. Båda från Gina. Med uppvikta armar kan man fixa både en vardaglig och festlook. Det gillar vi.


Inga kommentarer: