onsdag 15 juli 2009


Mitt jobb är för skönt ibland. Igår och idag har jag skrattat hur mycket som helst med Gilli. Idag satt en gubbe och snacka om kvinnors "höna" och sjöng bä-bä-vita lamm. "Dom kan göra barn än idag. En ligger på rygg och den andra på mage" Haha, det är ju nästan så att man vill ta hem vissa.

Igår blev det: "Vad vill du ha, fisk eller fläskkött?" Då kommer en gubbe in med en kommentar..

"Ta fläsk, du ser ju fan ut som en fläskbit" Vissa är över 80 år men sitter ändå och drar kommentarer, haha. Då börjar man undra hur en stor del av vår klass kommer blir när vi blir gamla...

En annan sak jag måste nämna att jag gjorde idag var att raka mina ben med sån där Veet hårborttagningskräm som går på reklamen nivet? Och det funkar jättebra, bättre än rakning och vaxning, så det rekomenderar jag varmt.

Om ungefär en halvtimme ska jag ut till parkeringen för då kommer Lisette och hämtar upp mig. Vi ska nämnligen på Harry Potter premiären! Woho, here we come! :)


/L

Inga kommentarer: