fredag 24 juli 2009

Vet att ni diggar bilden...

Jättebra uppdatering av mig här känns det som. Okej, där ljög jag. Har vart riktigt dålig på sistonde. Men jag jobbar om dagarna och min första tanke är inte "data" när jag kommer innanför min dörr, utan det är "sova". Så det blir lite dåligt nu. Men på dagarna gör jag ingenting speciellt iallafall. Har börjar övningsköra nu! Så nu lär ni kolla er extra runt hörnet så ni inte blir överkörda för om ett tag ger jag mig ut på lite störra vägar. Har börjat lite smått på parkeringar.
Nu är jag hemma hos Sanne och vi ska snart åka fyrhjuling, fan va kul! Man kan alltid låtsas att man kör över folk man inte gillar:)
Imorn på kvällen ska jag tydligen vara barnvakt. Lördagkväll, yeeesss.
Söndagen har jag jobb som vanligt. Utbränd tonåring?
/L

Inga kommentarer: