onsdag 6 maj 2009

Hejsan pojkar och flickor.
Är nu hemma efter att ha vart ute och sprungit på Björnön, man känner sig banne mig stolt när man väl kommit hem. Så det som återstår att göra ikväll är att plugga, diska min disk sen igår, laga mat, duscha och sova! Klockan är redan 8 så jag lär ju lägga på ett kol..
Hade räddnings prov idag som jag tror gick bra, fast jag vet att jag hade fel på bonusfrågan men vad gör det.. Och imorn är det de sista nationella i engelska, skönt att nått utav ämnena i nationella är över. Det värsta har ju inte börja än, matten..
Vi får se hur det går.
Idag skaffade Sanne en blogg! Men ingen vanlig som vi andra har, nejnej. Hon skulle skaffa en blogg om mig. Jag tänker inte ens skriva ut vad den heter, allt för elakt skrivande.
Mamma är i Grekland så hemmet har man för sig själv. Jag gör inte vad jag vill, men jag har det allt för stökigt:) Mamma skulle förmodligen döda mig om hon var hemma.
Nu ska jag laga kyckling:*

Peace /L

Inga kommentarer: