fredag 8 maj 2009

Inside

Jaha, ännu en ny vecka hos min pappa. Har faktist vart skönt att vara hemma själv hos min mamma, ingen som tjatar hela tiden om vad jag ska göra och inte göra. Jag kan alltså ligga i soffan utan att bli kallad för lat.
Skolan idag var i alla fall helt okej, förutom att Martin stoppade in mina nycklar i datorn! Av alla ställen.. Varför inte ge tillbaka, tänkte jag och tog hans USB minne och Ipod och stoppade in allting i datorn och stängde av den också. Utsätt inte mig för saker, för jag lovar att det bara blir värre!
Han frågar om jag har en skruvmejsel på mig, jag blängde på han och jag tror det räckte som svar. Det slutade med att vi fick vända upp&ner på hela datorn och det var ju inte några som glodde. Efter ca 10 min så ploppade mina nycklar ut, eller en kille fick dra ut dom.. och Martin fick tillbaka sina ägodelar han också. För att gottgöra mig fick han ge mig massage eftersom han sitter och säger att han är grym på det hit och dit så upp till bevis blev det.. Och jag skojar inte, han var fan grymt bra! Och det sjuka är ju att han gillar att ge det till andra också.. Vem gör det?

Kvällen blir riktigt lugn, och det ska blir så grymt skönt! Det regnar som bara den ute och vad är bättre då än B&J och kolla vänner? Ingenting måste jag säga. Men klanten hade inte köpt en bra B&J till mig, utan sorbet med B&J, och det är ju inte riktigt myskväll glass utan mer en varm solig dag glass så nu är han iväg och köper en ny. Tänkte prova en ny idag, Bohemian Rasberry. Har hört att den inte är den bästa, men jag läste om den och den lät grymt god, så prova skadar ju inte.. har ju en till i frysen om jag skulle hata den.
Sorry för långt inlägg folks men ska inte skriva nått imorn. Ha en bra helg :*

/L

Inga kommentarer: