måndag 18 maj 2009


Hej pojkar&flickor.. och Anton..
Imorron är det andra nationella i matte som jag tror att jag kommer faila stort på. Men jag deppar inte för jag ska få en ny iPod. Ljudet var ju helt fuckat.
Tränat har jag gjort idag också, men dock utan musik och det gjorde det hela mycket svårare. Och musiken i högtalarna på gymet är ju inte till mycket hjälp.
Och anmält mig till fotbollsturneringen gjorde jag också, men tänker inte spela om det regnar.. haha.
Men nog tala om mig, Sanne Säfström, vad gjorde du i skolan idag? Jag tror jag inte har skratta sådär mycket i skolan sen väldigt länge. Vilket vurpa! Och mitt i ljusallen också. Det var ju inte bara ettor du fick och garva, haha. Stackare, nästan en bruten tå också, illa. Förlåt för att jag är så skadeglad..
Hörs senare i veckan,

(k) /L


Vaaaad jag stör mig på dig, kan inte du bara.......

Inga kommentarer: