onsdag 20 maj 2009

Imponerad av mig själv, två VG resultat på två svenska prov på raken. Det kan jag ju vara glad över i väntan på matte nationella resultatet som jag tror jag inte kommer bli lika glad över. Hatar verkligen matte så sjukt mycket, jag kunde inte haft svårt med något annat ämne, typ som slöjd som är helt ovärt eller bild..? Nejnej, jag ska ha det med just det ämnet som man bär med sig kunskap från hela livet. Just my luck.
Två extra lediga dagar nu då, det gillar vi. För min del blir det till att umgås med vänner, grilla, fotboll och bara ha det allmänt skönt från skolan.
För er som läser det här och går i min klass vill jag bara påminna er om att på måndag så har vi matte prov (igen), på det vi håller på med nu. Glömde nästan bort det själv men kom på det i sista sekund och kollade en extra gång om vi hade det och det hade vi. Så plugga på. I know I will.. on sunday.
För er flickor som inte hittat någon fin bikini än så kan jag tipsa om att JC har riktigt snygga, iallafall när jag var där. Värt en check.
Och nyss fick jag en busringning, jag älskar att få såna! hahah. Men det enda jag hörde nu var att de sa nånting.. typ bablabla...jobbigt va?! hahah. Folk har verkligen inget liv på kvällarna, speciellt inte tjejer. Ändå kul att få såna där samtal ibland:D
Hörs imorn,

/L

3 kommentarer:

linn sa...

LOVE YOURE NEW BLOG BIATCH!

linn sa...

thank yooooooooou

linn sa...

orka att det står att jag själv har kommenterat det där? hahaha