söndag 17 maj 2009


Hej era små liv.
Ingen dator hemma hos mamma så det kommer bli lite si sådär med bloggningen i en vecka nu.
Ingenting speciellt har hänt i helgen.. träffat Frida lite och sen haft mina kusiner hos mig, alltför söta och små.
Men nice väder va?! Dagen har vart så grymt härlig. Har spenderat hela min dag på hamre ip och kollat på min brors matcher. Kände att jag behövde lite sällskap så jag drog dit Khaled och Victor:) Jag och Victor borde inte få vistas mer än 50 meter nära varandra, båda blir ju helt cp.
Jag hade iallafall trevligt. Alltför länge sen jag träffade dom.
Imorn börjar ännu en ny skolvecka och det enda prov vi har är andra delen av matte nationella. Behöver 10poäng till för att klara mig. Borde vara lugnt eftersom jag har för mig att Urban sa att man kunde få 35poäng på den andra delen eller så.. Annars vet jag inte vad som händer. Men tror inte det ska vara någon större fara.
Och att vi är lediga på både torsdag och fredag gör iallafall inte veckan sämre! Nu hoppas vi bara på fint väder, för jag vill ha soooommmaaar!

(k) /L

Inga kommentarer: