lördag 30 maj 2009

Att vara med på fotbolls turneringen igår var faktist kul. Vi kom till final, men förlorade dock.. men jag tycker ändå att det var bra kämpat av alla.
Själv stuka jag foten två gånger på mindre än 12min så nu är den helt svullen och riktigt blå. Har lindat om den hårt och måste ha den i högläge, inte rikigt nice.
Vägrade att ge mig första gången jag stuka den så gick in och spela igen, vilket kanske inte var det bästa alternativet, och då vred jag om den på samma sett ännu en gång. Inte så skönt..
Men på kvällen stack jag och Lisette till Djäkneberget och chillade i solen, inget jag klagar på.
Och idag i det härliga vädret har jag vart ute hos min mormor och morfars stuga och stekt. Inte illa.
Och sommarjobb har jag kirrat också! Då blev jag riktigt glad! Säkra pengar.
Ikväll är det lite oklart vad som händer, kan knappt gå med min fot. Vi får se.
Imorn är det morsdag(hoppas ni inte glömt) så ska ner på stan med Khaled och köpa present och sen dra och grilla:) Inte mycket mer jag har och berätta just nu..

Ha det bra! /L

Inga kommentarer: