torsdag 28 maj 2009

Hej folk:)
Imorn är det fotbolls turnering och jag är TAGG! Jag blir alltid det när det är nånting som händer.. kan inte sova på kvällen innan. Kommer bli ett problem ikväll tror jag. Blev så när linneah och jag skulle till huddik också. Ska faktist bli riktigt kul, och det härliga är ju att det ska bli riktigt fint väder från och med imorn och under hela helgen, 20-25grader! Wow.. Känns som att jag har tjatat en del om vädret nu och känner mig som en väderprognos för er, haha, men är bara glad att little miss sunshine har tittat fram nu..
Idag hade vi iallafall ett helt fuckat matteprov! Det var så svårt att till och med folket som är bra på matte i klassen tyckte det var svårt. Nästan alla gav upp..
Själv satt jag kvar i en och en halv timme. Till halv tre satt jag! Det lönade iallafall sig för jag fick G, han rätta det när jag stod brevid, så det känns skönt att veta.
Lite mer betyg snack hade jag idag i skolan.. fick MVG på svenska redovisningen, jag och sanne gjorde ensamma med Susanne, vilket gjorde att jag får VG i slutbetyg. Bra gjort av dig också Sanne som fick samma slutsats som mig.
Och G i geografi, det var ju rätt väntat..
Nu känner jag verkligen hur trött jag är på skolan och betyg. Pressen börjar ta kol på mig. Orkar inte snart, tajming för lovet iallafall..
Köpte min efterlängtade tröja idag på H&M, smög iväg från skolan på rasten lite..
Nu ska jag och lisette ut och spela lite boll, tänkte bara plocka upp i mitt rum. Mothers place tomorrow.

peace /L

Inga kommentarer: