måndag 1 juni 2009

Shopping idag med min mor. Blev två klänningar och ett par skor..
Daniella ville ses ett tag så låg med henne och chilla i vasaparken ett tag. Sen palla inte min fot mer efter den långa dagen så drog mig hemmåt.
Imorn tänkte jag dra ner igen och köpa ett par skor till.. Men har nånting mindre kul innan, nämnligen tandläkaren. Har lite tandläkar skräck faktist.. gillar det inte alls. Så jag hoppas det går över fort så man kan ha lite bättre saker för sig.
Har klipptid imorgon också, och det gillar jag inte heller. Visst, skönt när det är nyklippt, men en gång när jag skulle klippa mig hade jag långt hår och hon klippte ända till axlarna. Ni som sett mitt ID kort vet hur det såg ut.. inte värt att nämna. Så jag är lite nervös. Men ska försöka att få det så bra som möjligt.
När jag är klar med allt det där ska jag ut till min mormor och morfars stuga och rensa lite ogräs på deras tomt, 1000 spänn kirrar jag bara där, så då kommer jag iallafall ha pengar tills jag och Lisette ska till Stockholm den 11e och gå på grönan. Lorentz & M.sakarias där då!
Imorn är jag ledig igen eftersom jag hinner med allt det där, så det är skönt..

:) /L

Inga kommentarer: