söndag 19 april 2009

I´m back!

Ojojoj, här har ni mig igen, linn ryding! Som är tillbaka från en väldigt lyckad vecka i hudiksvall med räddningstjänsten! Oj så kul det var säger jag bara, verkligen en upplevelse för livet. Ska faktist inte prata om det så mycket, har redan gjort det tillräckligt för alla som inte vart där..haha.
När jag kom hem därifrån så var det direkt att göra iordning sig för att dra över på chillkväll hemma hos jessica. Stora tjejen blev hon också, hela 16 år!
Och igår blev det till att festa med jessica och angelica, kvällen igår blev jag iallafall bättre än vad jag blev hos anton, haha. Och hur flickorna mår kan jag faktist inte svara på, bara gud vet:)
Så nu sitter jag här hos lisette men ska snart börja dra mig ned mot hamre ip eftersom lilla oskar drar med mig för att kolla på en fotbolls match..
Och imorn är det skola, äntligen lite ansikten man inte har fått sett på väldigt länge:)

puss! /L

Inga kommentarer: