lördag 11 april 2009

hello!
Gårdagen var jag ju som sagt med lisette ute i solen och så blir det idag igen.. Man kan ju inte göra annat än att älska vädret som är just nu! Grymt härligt.. Och nått mer jag älskar är att jag kan blogga från min iPod igen! Den hade för sig nått spratt där någon period där den vägrade, men jag kriga som vanligt och tillslut gav den vika:)
Har precis duschat och är snart klar med hela "göra iordning sig" processen, så i väntan på lisette chillar jag lite. Tror hon iallafall är klar inom kort och då ska vi cykla ner till stan och köpa sallad från sturegatan och sätta oss vid den berömda väggen(k)
Sen har jag mindre bra nyheter också.. Fick nyss reda på... Att linneah ska sova här imorn. Tack gud, tack.. Ska försöka smälta det här, ibland är det svårt.
Och! Jag måste bara säga att lisette var hos mig igår eftersom min pappa var på krogen och vi bestämde, eller jag bestämde, att det skulle bli skräck/rysare filmkväll igår, blev en film som hette Från andra sidan, jag tyckte den var riktigt bra, det är såna rysare jag gillar. Kolla på den! Och det som gjorde hela min kväll var när lisette skulle ta min cykel hem och jag hoppar fram på min balkong och smäller båda händerna på glaset(vi har inglasad balkong) och lisette typ flyger av cykeln av rädsla! Fyfan, hahahah, länge sen jag garva så högt ut över gården:D
Snart bär det av, så ska gå och platta håret nu. Mobilen lever 24timmar om dygnet som vanligt(k) hörs!

Puss! /L

Inga kommentarer: