torsdag 9 april 2009

Hej!
Idag har jag gått på stan med Jessica vilket var mycket trevligt:) Hon käka och jag babbla, haha. Nejdå, båda snacka väl en hel del tills Johan kom.. kände att det var dags att dra hem då, haha. Nej men var tvungen att gå hem till pappa och ladda in lite musik till min iPod eftersom en annan drar ju till Huddiksvall på måndag med räddningen, vet att ni alla kommer smsa mig(k)
Imorn ska det bli sooool, har hört att det blir upp mot 16grader people! Inte allt för illa. Då blir det till att träffa Lisette och steka i solen med en vattenpipa:*
Så vi hörs väl imorn eller nått, kanske med lite bilder om solen tillåter:)

puss!/L

Och vet ni? Jag har blivit för grym på BubbleJump! En annan kommer ju så långt att man får minus poäng, haha. loveit:)

2 kommentarer:

LINNEA!!!!!! sa...

usch, en hel vecka med dig

linn sa...

vet att du egentligen ser fram emot det<3 mitt ansikte ger dig livskraft