tisdag 7 april 2009

he´s bringing ugly face, yeah!


Tjennnna!
Dagen var egentligen oplanerad förutom att jag skulle hjälpa min syster på stan att köpa påskägg, men rätt mycket hände ändå.. När jag och min syster gått på stan ett tag blev vi hungriga eftersom vi inte hade käkat lunch, så vi köpte med oss mat och jag drog med henne till väggen! Haha, snart har jag dragit dit en del personer, men vad ska man göra? Det är en soft plats när det är sol.. Och dit kom Simon med hans kompisar som man inte har träffat på ett tag. Satt och snacka ett tag med honom.. Efter ett tag började min syster tjata om att vilja dra hem för det var för vamt?! Det är ju nu man ska njuta! Det ska ju regna tills fredag från och med imorn..
Visst, vi gick till centralen och när jag ser att bussen kommer om 4min så är det lika bra att börja ta upp sitt busskort men tror ni att jag hittar det? Nej.. Då började paniken stiga lite men kom på att jag kan ju ha glömt det där borta vid väggen eftersom min dumma syster stressade så mycket. Skickade ett sms till Simon som satt kvar och japp! Det låg kvar. Sicken tur man kan ha ibland.. När jag är påväg tillbaka till Simon så möter man Mr Bruno som är påväg hem, haha. Jag hade ju ingenting att göra när jag väl kommit hem ändå så jag tänkte att umgås lite kanske inte är en sån dålig idé. Satte oss på en brygga och fula oss lite tills vi stack hem till honom ett tag. Efter två timmar kanske var det byebye. På bussen hem träffar man Victor som man inte har träffat på år och dar typ:) Men efter att ha kommit hem i typ 15min så är det bara ner till stan igen för att köpa vattenpipa med lisette, jarå nu har man ju en, inte allt för dåligt:) Men när jag skulle ner och träffa henne så hittar jag inte mitt busskort! Vadfan.. Men turen var verkligen på min sida idag för påvägen hem från stan så märkte jag att det var samma buss som jag måste tappat kortet på innan eftersom det stod typ "Vallby G" på ett utav säterna. Då gick jag fram och fråga om de hade fått in något kort och ser man på!:D Det hade dom, snacka om tur. Men dock mindre tur att vi hade köpt fel kol till pipan. Jag sa åt lisette att ta det dyraste kolet, men nejnej, här skulle man ta det billigaste. Jag säger det, det som är dyraste är fan nästan alltid bäst...
Så nu är jag här hos lisette igen efter att ha käkat väldigt god mat hemma, lax. mmmmmh, inte illa vaaa. Så det blir att glo film ikväll skulle jag tro:)
Så för att vara en helt oplanerad dag så hände en hel del, har jag inte alltid sagt " det händer alltid nånting " ? ;)

puss! /L

Inga kommentarer: