måndag 20 april 2009

Heeej^
Dagen har vart riktigt B faktist.. seriöst, är det bara jag som är riktigt riktigt trött på skolan? Vi har nyss lämnat in ett stort historia arbete och lämnat in en svår geografi uppsats, och guess what? Tror ni inte att under tiden man har vart i Hudik så får vi nya inlämningsuppgifter i både historia och geografi!? Herregud, lämna oss ifred i en vecka åtminstonde! Många av oss kommer ju inte prestera särskilt bra om vi bara ska plugga plugga plugga.. Min hjärna börjar ta slut på batterier rent ut sagt. Man är väl ingen durasell kanin som bara går och går och går..!
Imorn kommer iallafall den ovärda dagen som är ca en timme lång:) 9:30-10:30, sen äre byebye school för dagen. Men så brukar det ju inte bli eftersom man alltid sitter kvar i skolan med allt folk. Tror det blir att börja plugga lite imorn på historian/geografin.. <3 . . . .
Idag var jag duktig och laga mat tills mamma kom hem, gjorde lax med fransk örtsås med pasta, gött:)
Är hos lisette som jag nu brukar vara allt med ofta efter skolan, soft äre. Och ingen aning har jag om vad vi ska göra men vad gör det, skönt att bara softa också.

puss! /L

Inga kommentarer: