måndag 30 mars 2009

tjennna
Helgen kan beskriva som rätt myyyys;) Orkar inte prata så mycket om den..haha. rätt bra, rätt dålig på samma gång.
Annars har det var skola idag, vilket jag inte orkade..så hejdåhejdå. Friska tag imorn. Oskar kommer ju imorn så måste ju dryga lite med honom också..
Blev till att käka på Vivaldi idag på lunchen med linneah, och vem träffar man inte där om inte ens viss mr. Bruno? Jo..tyvär kom han och satt sig vid vårt bord ett tag, slutade nästan äta, mår illa av bara synen:)<3
Och på vägen hem köpte man väl en Ben&Jerry´s glass, strawberry cheesecake, den gled ner rätt bra, men har faktist lite kvar! Linneahs är redan slut, hon måste ju passa på innan hon kommer hem..
Så imorn slutar man halv 11 och planerna ser ut att vara att sitta kvar med linneah och plugga..blir geografi, det älskar jag! Ska ha en inlämningsuppgift till på fredag som jag inte har börjat på än:) äkta kärlek..
Nej, nu ska jag koppla in min iPod till stereon och fortsätta göra ingenting. Kan hända att det blir att plugga matte dock..

puss!/L

I´ll see you soon. . .

Inga kommentarer: