måndag 30 mars 2009


Brukar vara ute på Apples hemsida och kolla ny grejer ifall det är nått jag vill ha, och titta vad jag hitta..hur onödig är inte den här på en skala från 1-10?
10 skulle jag vilja säga! Jag tror faktist inte det är många som vill ha en MP3 som kan snacka. Och jag kollade videon, när man läser texten tänker man "åh, fan va coolt" Men jag kollade videon..inte så collt du. Det enda den pratar med dig om är att den berättade vilken låt du lyssnar på och vilka spellistor du kan välja..varför välja en sån där liten skit när du kan välja en som du kan använda med fingrarna och kolla själv vilken låt du vill ha? Där du verkligen kan se på displayen vart låten ligger och det är bara att klicka? Här kan du inte ens använda knappar! Utan du använder hörlurarna? Sjukt.. Inte bra enligt mig. Apple är det bästa märket när det gäller tekniska saker. Så personligen anser jag att de kan fokusera på att göra nått mycket bättre än nått sånt där..som till exempel iPod Touch, mycket bra grejer!

Inga kommentarer: