tisdag 31 mars 2009


Tänkte att mitt hundrade inlägg idag ska bli lite mer possitivt än det förra;)
Hade typ ingen skola idag, historian var inget att komma på så jag pluggade geografin i en timme ungefär sen slutade man. Linneahs mage kurrade rätt rejält så det blev att gå till maten så fort som möjligt, vilket smakade helt okej jämfört med morgondagens mat! Mousakka eller hur det stavas. Hur som helst som är det äckligt! Fy och blää..Så imorn blir det till jag, linneah och förmodligen oskar drar till Vivaldi och käkar lunch, det är ju allt för gott där alltså. Det brukar alltid hänga på mer folk när man käkar ute men inga fler jag vet nu iallafall..
Efter lunchen idag iallafall så blev det till att gå över gatan till den fina väggen som vi nu mera sitter vid jämnt när det är soligt, det gillar vi:)
Resten av dagen/kvällen blir till att plugga matte tror jag...snark, kommer ju ändå faila.
Nu ska jag gå och säga till pappa att jag vill ha mat för jag är hungriiiig.
laaterrrr!

(k) /L

Inga kommentarer: