torsdag 2 april 2009

Tjennnna
Är jag grym eller är jag grym? Har ju tjatat om ett visst geografi arbete lite här och var i bloggen som ska vara inlämnat imorron...vem blev klar med det nyss om inte jag? Dock med lite hjälp från vissa andra vid namn Lisette...men det var ju bara tur det för annars hade jag inte ens börjat med det vid det här laget, så tackar;)
Igår hände inte så mycket, linneah kom inte till skola pga av ett försenat tåg så jag och Oskar fick dra själv till Vivaldi och käka..första gången för honom och han tyckte att det var så gott så vi drog dit idag och käka igen:) haha, nya spicy kanske? Oskar, jag, Linneah och Kevin drog och käka där och inga klagomål fick man höra iaf.. Efter det drog vi tillbaka till skolan och hade matteprov..hmmm, ni vet ju hur matte och jag går ihop. Typ som katten och musen, alltså inte så bra... men det kändes att det gick helt okej, men varje gång man känner så så går det ju helt sämst ändå. Loveit:)
Så efter skolan stack jag hem till lilli som jag nu sitter hos, vi ska färga hennes hår, en liten risk sådär;)haha, nerå jag är fan bra på det. Efter det blir det iallafall att dra hem och städa..efter det mat! Och sen min "skönhets" eller "paris hilton" sömn..hahah.
Hörs imorn!

(k) /L

Inga kommentarer: