lördag 28 mars 2009


Hola!
Gårdagen kan jag beskriva med ett ord. Sova. Tror jag gick och la mig 10 igår? På en fredag..så trött att jag inte ens orkade göra nånting, och sket i att svara på sms gjorde jag också, vad hände? Inte likt mig att göra så med telefonen vaaaa:)
Och helt slut i kroppen är jag också..hade box på Njoy igår på idrotten och mina armar har jag lust att hänga upp på väggen nånstans. När Oskar blir frisk igen får han masera dom som sist, gick ju bort fortare..
Annars innan jag somna igår så gick jag på stan med mor min igår och köpte en smyckehängare som såg ut som ett träd, låter fult men den var faktist snygg. Ville ha en som såg ut som en hand men jag orkar inte leta och vänta..
Idag blir det till att träffa lisette och vad vi ska göra har jag inte en aning om..det ryktas om bio, om det inte blir att hitta nån rolig fest. Ville ju se I taket lyser stjärnorna men den verkar ju ha slutat gått!
Och är det bara jag som tycker att vår lilla Tzatsiki pojke har blivit riktigt snygg?! Mums ju.. Dra in han i många filmer nu!

puss!/L

Och grattis grattis grattis vill jag säga till allas Sanne som fyller 17 idag!<3 Hoppas du får en bra dag/kväll. Lovar att festa med dig en annan gång du. I stan! ;)

Inga kommentarer: