måndag 2 mars 2009

Hola amigo!:)
Själv sitter man hos en viss linneah och har nyss vart och kollat på innebandy...jadu, jag är i Virsbo tro det eller ej. Vi börjar ju lite senare imorn så kunde sova över här, vilket jag anser är trevlig förutom att jag måste sova i samma säng som henne.....Jag skulle frukta morgondagen imorn linneah om jag var du. Det är nämnligen så att jag har planerat i en månads tid att döda linneah imorron,det stod i min kalander och allt.. men jag ändrade mig för jag kom på att hon är rätt bra att ha ibland...plus att jag ville vara snäll och låta henne fylla 17,som hon gör i helgen för övrigt<3 Så jag var generös och lät morgondagen bestå av ren tortyr bara:)
För övrigt har jag fått större säng hemma hos pappa, känns sköööönt!
Vet ni vad? Nu äre en kladdkaka som linneah och jag har gjort som står och skriker efter oss där uppe. Och Camp Rock! Nu jävlar ska vi göra en kväll:)

puss på alla/L

2 kommentarer:

Anonym sa...

linn vet du en sak.. VA? ?
haha då vet jag mer än dej :P

Anonym sa...

ska inte du ta och ba : schh aah, schh aah