söndag 1 mars 2009

Hejsan Hoppsan:)
Sitter här i ensamhet för tillfället innan jag ska börjar göra iordning mig. Idag kommer Mr Daniel Bruno hem till mitt hem pga mycket tjat om att spela dom där omtalade trummorna i GH4. Han kommer väl runt si sådär vid tre slaget och jag vet dock inte om det kommer någon annan också. Vi får se helt enkelt..
Igår kammade jag hem 300kr också på att vara barnvakt i några timmar innan lördagskvällen kom, själv tycker jag det var värt det. Så nu har jag ca 2100 på mitt konto, vilket inte är allt för dåligt!
En kul grej med gårdagen var att när jag först kom in i huset så har en utav tvillingarna en tröja där var det står "Lets get messy"... "Jaha..." var min första tanke, haha. Men så stökiga är som inte, mest söta:)
Så mina planer för dagen är nog mest att nörda med bruno, eftersom jag redan har kollat upp lokal åt linneah som var den andra dagens plan=) Fan vad nice det kommer bli hörru! Kan ju skriva mer om det lite senare när det börjar gå mer mot 100% säkert...
Och imorn börjar skolan också, vilken höjdare..............saknar verkligen matten<3
Nej, nu blir det dusch innan monstret kommer.

puss/L

Inga kommentarer: