fredag 27 februari 2009

OKEJ, jag erkänner...jag saknar linneah scheffler!

Skriv en person;
...som du älskar av hela ditt hjärta - min mamma
...som du skulle offra livet för - familjen
...som är den smartaste du känner - jag? kanske räknar in sanne säfström lite där också..
...som alltid får dig på strålande humör - linneah scheffler & lisette reuterwall
...som får dig att le när allt känns tungt - lisette reuterwall
...som är den omtänksamaste du vet - sanne säfström
...som är en fjortis - vet vi väl alla
...som är en bästa vän - lisette & khaled
...som är snygg - tom kaulitz
...som är osmart - johan lidmo
...som du tycker är skön - welat!
...som du blir galen på - "lucifer" we call him
...som är en riktig vän - frida, linneah & lisette
...som är din älskling - danny jones
...som är den galnaste du vet - rickard aufrecht, haha
...som är den konstigaste du känner - johan lidmo
...som du får ont i ögonen av - linneah!
...som ger dig skrämmande överaskningar - oskar mattisson
...som du kan prata med om allt - lisette reuterwall
...som är din barndomsvän - emilia lejdin
...som får dig både glad och arg - kevin gustavsson, jao:)
...som du saknar - linneah scheffler
...som betyder mest - mamma min
...som du tycker är en sjuk människa - daniel bruno! Utan tvekan..
...som alltid får dig att skratta - viktor fabretto
...som du har spenderat mest tid med - emilia lejdin & frida holmkvist
...som du var dum emot när du var mindre - amanda wallén och jag hade en del fighter, haha!
...som du tycker är snäll - john.
...som du har sportat med - evelina jansson
...som du fruktar att jobba med i framtiden - anton karlsson!
...som du inte har träffat på länge - felicia larsson & jesper wilson
...som du vet saknar dig - linneah scheffler
...som du träffade idag - lisette reuterwall
...som du retat förut - johanna mellander! haha
...som du tror gör nått onaturligt på fritiden - oskar mattisson
...som får dig att skratta i skolan - rickard, ingen tar hans historier!

Inga kommentarer: