fredag 27 februari 2009

Holaaa!
Dagen börjades med att träffa Lisette för att åka och sola, vilket var mycket skönt men man svettas ju som om man nyss hade sprungit ett maraton eller nått. Sen efter det blev det att fara hemåt till min far eftersom det är hans vecka den här gången. Var meningen att jag skulle käka direkt när jag kom hit men det glömde jag visst, men magen börjar påminna mig nu igen så funderar på att ta lite fullkornsflingor. Ikväll är ingenting speciellt inplanerat så det blir lugnt. Det är väl lika bra det eftersom jag vet att imornkväll kommer inte bli fullt så lika lugn, haha. Två spralliga tvillingpojkar..hmm. Tänk er själva. Tur för dom att som är så söta! Men man vet ju inte, kan ju hända att jag drar ut nånting ikväll för det:) Men som det ser ut nu...nej.
Men vi hörs väl imorn antar jag.

ciao/L

Inga kommentarer: