torsdag 26 februari 2009

Sitter just nu hos Frida och har nyss typ snackat om allt, mycket som händer nu för båda så det är skönt att snacka. Inga planer för kvällen iallafall, händer väl alltid nånting som sagt. Skulle egentligen på bio med en annan ikväll men fattar ingenting så det blir inget av. Faktist så orkar jag inte ens lägga ner min tid:)
Igår var jag iallafall med Nathalie, länge sen vi sågs så det var trevligt. Vi kolla mest på film, käka, snacka och mer film. Skön kväll. Men sökte också sommarjobb igår, hoppas jag får ett..just need it:)
För övrigt är det helt kaos i mitt rum för tillfället eftersom vi håller på att göra om helt..det är till och med så att jag själv tycker att det är stökigt, fatta hur illa det är då!? Haha... Blev bombad av sms inatt från 2 ungefär och gjorde så att jag inte kunde somna om tills runt kvart över 4, riktigt roligt. Sen vare nån jävel som ringde mig också, tror det var den berömde "lucifer" som ringde...festprisse där.
Kul med fredag imorn iallafall, har för mig att jag skulle träffa Nathalie igen:) Men vet inte säkert än...Sen på lördag ska jag vara barnvakt åt typ världens sötaste tvillingpojkar, så söta:)
Har fått mina pengar nu iallafall, sköööönt! Så ska se till att inte hitta nått allt för snyggt på stan. Nu ska jag va social igen.

puss/L

Inga kommentarer: