tisdag 3 mars 2009

Tjeennnna!
Sitter nu hos en viss Kevin Holmberg och fular oss. Haha, prata gamla minnen från bla herrfallet från början av ettan, sjuka grejer det där. Men grymt roliga! Gick på stan lite först, sen kolla film och nu inte så mycket. Bara snack:) hahah, och skratt! Så fula saker en del grejer, men gillart:)
Idag började linneah för övrigt sin dag riktigt bra. Jag sov ju som sagt över hos henne ihåg..hennes väckning blev att jag smetade smällt vanlijglass i hennes fejs!:) Sen när hon tvättat bort det och precis satt sig vid datorn så har jag vart uppe och hämtat en mumsbit..nämnligen en ostskiva, och ni kan skriva upp att jag kastade den på henne! Tror hon gilla det...sen fick hon hon papper instoppat i hennes skor. Jag är rätt stolt över mig själv, men hann dock inte med allting. För kort dag...men lovar dig linneah, det kommmer!
Nej nu ska jag ta och vara lite mer social mot kevin innan jag drar hem innan 10, har jag var vart i typ 5 timmar, börjar bli hungrig:) Hörssss

puss/L

Inga kommentarer: