torsdag 19 februari 2009

Hello:)
Somliga dagar är bra, andra inte...Den här dagen är iallafall en sån här dag när allt är mitt imellan. Det dåliga med idag var att vi hade matteprov idag, som inte kändes speciellt bra. Tror inte det gick så bra heller, men försökte och gjorde mitt bästa, vad mer kan jag göra liksom? Sen var det ingen god mat i skolan heller för den delen..och imorn går mitt busskort ut och om jag tänker efter skulle jag säkert komma på med fler, därför kan vi gå över till det brAiga:) till det jag kan nämna här iallafall;)
Har tillbaka min mobil, (äntligen?) Tog ju si sådär en månad och en vecka typ:)
Det blir också god mat ikväll, kycklingsallad som jag älskar.
Och imorn är det fredag! Vem gillar inte det?:)
Mitt humör är inte på topp så orkar ej skriva mer, hörs väl i helgen!

(k)/linn

Inga kommentarer: