tisdag 17 februari 2009

Tjenare:)
Skön dag idag...inte mycket som har hänt. Kul i skolan? Själv ar jag ju bäst och hade ingen! Enda lektionen inställd;)
Och nu har jag en ny läsare också...jag välkomnar min kära mor...haha! Nu kan jag ju inte skriva vad jag vill längre eftersom då tar hon allt mitt skrivande i försvar när man tjaffsar;)haha! Kanske ska göra som dig linneah, byta blogg sida? Haha...nu vet jag iallafall 6-7 stycken som följer mitt bloggande:) trevligt...
Idag ska jag iallafall plugga matte:( det måste vara äkta kärlek mellan matte och mig<3 hahah, not! Men ska man klara provet så har jag inte speciellt mycket val.
Just nu skriver jag från min iPod så det kan hända att inte å,ä och ö kommer upp på vissa ord ibland så ni vet i framtiden om det skulle hända, men tror det inte är så svårt att förstå ändå;)
Nu märker jag att den börjar sega så ska nog ta och logga ut nu innan allt jag skrivit går bort...(!) vilket jag inte skulle uppskatta.
Hörs imorn:)

Pusss!/linn

Inga kommentarer: