söndag 22 februari 2009


Hallå där!
Dålig uppdatering här nu på senaste tiden...skärpning! En del har hänt iallafall, men till mesta dels som jag inte vill skriva ut här. Ni får förbli nyfikna...
Kan väl säga iallafall att jag har en del beslut att fatta, för tillfället är jag världens mest osäkraste människa känns det som. Tror jag verkligen är det också! Det är för mycket som händer på en och samma gång nu. Tur att man har familj och vänner som alltid finns där och som gör att man kommer på andra tankar men som man ändå kan prata med, känns bra. Men jag ska fixa allt så jag blir på topp igen!
Igår var en rätt jobbig dag, så på dagen blev att va med familj och sen mot kvällen hem till lisette och snacka och kolla på melodifestivalen för att slappna av och tänka på annat...för övrigt tyckte jag att E.M.D var bäst? Ni lär ju också tycka det?
Ögongodis också ju för flickorna...och anton;)
Idag ska jag ut till Gäddeholm till min moster som fyller 30 idag, ska bli trevligt. Efter det runt 5-6 blir det hem till lisette igen och baka kladdkaka och gossip girl i stora mängder! Kärlek till det programmet!
Men nu måste jag börja göra iordning mig så jag blir klar i tid, hörs i helgen.
puss!/linn

When everything is going wrong and
things are just a little strange
It's been so long now you've forgotten how to smile
When things are only getting worse
And you need someone to take the blame
When your lover's gone there's no one to share the pain.
When you're down and lost
And you need a helping hand
When you’re down and lost along the way
just try a little harder
Try your best to make it through the day
Just tell yourself
I'll be okay
...... I'll be okay!

Inga kommentarer: