måndag 23 februari 2009

Hejsan...
Idag blir det till att träffa Khaled, ska ner på stan och käka. Var ju ett tag sen:)
Sen måste jag hem till 4 igen för att passa min bror eftersom min mamma ska tydligen och träna och jag antar att Khaled ändå ska ha sin träning där någonstans så det blir bra. Sen mot kvällen kanske vi ska drar hem till Victor och glor på film och drar ett par skratt som vanligt, men det blir nog efter jag har träffat Lisette ett tag om hon och jag skulle göra det också. Tandläkaren för henne idag klockan ett, hoppas du har hål!<3
Annars vill jag också passa på att säga krya på dig till Sanne som ligger hemma i 39graders feber..stackare, kan ju inte vara kul. Jaja, jag skriver väl förhoppningsvis imorn, tror det inte blir så mycket mer idag:)
puss.../linn

Inga kommentarer: