tisdag 24 februari 2009

Hejsan:)
Känner att jag kommer högre och högre upp nu, ett steg i taget. Det här blir nog bra:) Ska fixa det som sagt...
Började iallafall kolla på Band Of Brothers igår med Khaled, andra världskriget serie för er som inte vet, är ju bara 10 avsnitt av det dock men avsnitten är ju typ en timme långa och alla säger att det är ett utav de bästa de sett så tänkte att det skulle vara värt att ge det en chans:) Märkte att Ross från Vänner var med där, alltså egentligen ska man ju inte skratta när han gör sina scener för dom är ju helt seriösa men jag kan inte ta den människan seriöst längre...det går liksom inte. Det är som att ta Markoolioo för en seriös männsika, vem gör det liksom? Ingen skulle jag tro...Bara Ross röst i den första scenen fick mig att börja skratta lite, hoppas det blir lite mer seriös för jag kan ju inte sitta och skratta i en andra världskriget film som alla har sett på började gråta till..hur detta går får vi se!=D
Idag ska iallafall jag träffa Lisette, vi ska åka och sola! Hur länge sen var inte det...allt för länge. Så det blir nice. Efter det drar vi hem till henne igen och ska söka sommarjobb, jag ska verkligen söka typ allt! Om jag så ska vara med gamlingar igen så ska jag ha pengar i sommar, ska hända mycket i år:)
Men men...kan hända att jag skriver ikväll. Annars hörs vi snart igen.
pusss!/L

För övrigt är jag helt såld på den här låten! Lyssna och njut:)http://www.youtube.com/watch?v=DFrUljoa6k0

Inga kommentarer: