tisdag 27 januari 2009

Hej!
Nu sitter man bara här i skolan och gör ingenting på lektionstid. Vi har egentligen historia nu men det enda vi skulle göra var att plugga till provet vi ska ha imorn och jag kan verkligen inte plugga i skolan! Helt omöjligt...
Igår hände ingenting speciellt egentligen, i skolan satt bara jag och Velat och garva åt allas snygge chris crocker på youtube!:D Kan fortfarande inte förstå att han inte hade sett "leave britney alone!" den låg ju ute på aftonbladet och allt. Annars fick man höra att en kille som är lika gammal har dött. Hemskt. Kände inte killen men ändå hemskt att höra. Tänker dock inte gå in på detaljerna jag har hört om vad som har hänt, det är bara respektlöst. Det enda jag har och säga just nu är R.I.P till Mark som han hette.
Nu ska jag väl återgå till lektionen tror jag och inte göra speciellt mkt mer än vad jag gör nu:) kanske skriver ikväll om jag orkar...har gått och lagt mig förvånansvärt tidigt om kvällarna på senaste tiden. Hörs!

(k)/linn

2 kommentarer:

Anonym sa...

berättade velat att nån mark hade dött ?

Anonym sa...

men herregud, vem vare som sa det till honom troru? jo..-jag