söndag 25 januari 2009

Hallå!
Latdag idag...inte gjort mkt alls. Mest setat vid datorn. Fast hade lite främmande vid 1 av mormor och morfar som käkade här. Jag har egentligen inte så mkt mer att säga, förutom att mina bikinisar och sport BH har kommit:D Bikinisarna är ju juvliga! Så jävla bra att jag förbeställde dom, då äre inte lika många som kommer ha den i min storlek, kanske nån bara. Dom är så grymt snygga!
Imorn är det skola igen.. "woho!" Förra skolveckan gick fort så jag hoppas den här också gör det! Imorn efter skolan händer egentligen ingenting alls, det blir ingen träning imorn, det är lite surt. Ska hämta min bror och sen vara barnvakt tills min mamma kommer hem. Men det är okej för på tisdag ska jag och jessica dra och simma:) Som är tusen gånger bättre än vanlig träning för kroppen, känns bra faktist. Tror jag ska börja simma mer regelbundet, iallafall minst en gång i veckan. Det är så grymt skönt... Va bra, då har jag en ursäkt att använda nån ny bikini redan på tisdag då;) höööörs!

(k) / linn

Inga kommentarer: