lördag 24 januari 2009

Hej!
Jaha, idag har man gått på stan med khaled då:) Blev ett par nya skor och två tröjor, riktigt snygga faktist! Han köpte en tröja för typ samma pris jag fick allt annat för, haha. Bra där... Sen käka vi lite också, spicy!<3 Alltså det var typ tre veckor sen jag gjorde det så jag slutade där ett tag som jag sa att jag skulle göra;) När vi tröttna på stan drog vi hem till mig och körde lite guitar hero som jag lovade honom. Jag ägde han total FYI;) Sedan när vi bara satt och snacka så ringer mamma och säger att jag ska möta henne vid affären...lika bra att göra det, var ändå tvungna att köpa godis tills ikväll. Min mamma är helt kär i khaled, haha.
Nu sitter jag iallafall här...hos just khaled. Nu ska vi se en film och sedan dra oss hem till den friterade mannen och glo på ännu mer film:) Hörs senare då!

puss!/linn

Inga kommentarer: