fredag 30 januari 2009

Hallå!
Nu har de tagit ungefär tre dagar sen jag blogga men har inte orkat helt enkelt:)
I förrgår var jag och jessica och simmade, blev 50 längder, vilket är nästa ungefär 1,7 km, så det var riktigt skönt.
Igår var jag bara i skolan och sen drog jag och simma igen med viktor, fast han gymmade istället för att simma. Sen eftersom jag har vart hemma själv sen i onsdags så köpte jag hem lite spicy till mig och min syster och kolla på film på kvällen, mys:) Och idag blir det ingen träning för mig, orkar inte, vill inte och har inte tid. Måste dock vänta på lisette tills halv 3 för att ge henne saftpengar(;
Lokalfest ikväll i ramnäs igen. Blev medbjuden på en till fest, men har man lovat så har man ju:) vi tare nästa gång<3 Iallafal..... "Rämnäs:s?" tänker väl ni...men sist jag var där så var det fan skitkul, halloween fest och grejjer:) Så inför kvällen är jag ritkigt taggad. Haha, själv tjäna jag 80 kr idag för att göra en killkompis samhälls arbete som knappast var svårt:D haha, rätt kul ju! Han är inte världens smartaste:)
Jahapp...det var väl en snabb sammanfattning av de senaste dagarna. Hörs i helgen:)

(k)/linn

Inga kommentarer: