tisdag 6 januari 2009

åh nej


Hej...
ich bin nicht glad nu, för skolan är imoron. Vilken jävla plåga! Inte arbetet i första hand, utan tänker mest på johan, linneahs och antons ansikten. Shit, mår illa av blotta tanken. Aja, smällar i ansiktet får man ta i livet ibland....borde ju dom tre veta. HAHA!
Gårdagen var jag ju som sagt med frida, hon spenderade natten här och vi gick inte och la och förns ungefär 5 imorsse. Jag tänker så bra, dagen innan skolan och allt(y)
Så nu är jag rätt trött så funderar på att bara lägga mig i sängen och kolla klart på fimen jag började på, rånarna. Den är fan bra.
Och igår! Då såg frida och jag på en film med typ en utav det snyggaste killarna jag har sett på läääänge (efter tom) och jag kunde inte sluta stirra på han. Det var som om filmen inte spelade någon roll längre, utan det var han som gällde<3 Herregud, så snyggggggg! Bilden säger ju en del. Jag visste om att killen exsisterade för länge sen, sett han på bilder och så, men inte upptäckt han på det här sättet. Mums på han iallafall!
Nu orkar jag inte skriva mer, tanken av att det är skola imorn gör mig deprimerad:)

puss!/linn

Inga kommentarer: