onsdag 7 januari 2009

saknad!


Hello!
Oh happy day, idag fick jag äntligen träffa min älsklings lisette! Så jävla saknad, och är så glad att du är tillbaka, även fast jag ändå har haft fullt upp under dagarna du har vart borta. Så idag kom lilli till min skola och fick väl en bamse-kram, sen var hon kvar i skolan tills jag drog från räddningen. Drog ner på stan och kolla på lite kläder, dum som jag är så glömde jag mitt kontantkort hemma så det blir shopping imorn istället. Men när jag står utanför Gina och väntar, (ville inte bli kär i nånting, så vänta utanför) så ser jag hur lisette kommer ut med en kasse och räcker den till mig. Vilken älskling, hon köpte en tröja till mig:o Den jag ville ha också.... Jag gjorde ju likadant till henne för ett tag sen. jag vet, vi är gulliga:)
Så nu är jag fullspäckad ändå fram tills på söndag.
Imorn-shopping med lisette! Sen då träning om vi hinner...
Fredag-feeessst med lisette!
Lördag-ta det lugnt från kvällen innan så det blir filmkväll med lisette
Söndag-åka och sola:) med lisette
Måste ju ta igen tiden med henne..tre veckor, usch. För lång tid...
Skolan var iallafall helt okej idag, förutom att det var äcklig mat i skolan. Raggmunk! Hur fan kan man ens servera det? Allt för dåligt...
Så nu är jag iallafall hemma hos lilli och hon packar bara upp medan hon muntrar på en inte så bra nyhet om henne, en visst rykte har spridit sig som inte stämmer, just so you know. Ifall ni skulle höra nånting.
Nu ska jag väl inte göra nånting speciellt. Tror iallafall att jag inte bloggar imoron kväll, är ju ändå redan skrivet vad jag ska göra imorn. Kan hända att jag göra det i skolan om jag skulle orka:) Hörs då!

puss!/linn

Inga kommentarer: