måndag 5 januari 2009

facebook

Hejsan!
Tro det eller ej så har iallafall jag skaffat facebook. Kan ju knappt förstår det själv, -jag! Jag som sa att jag aldrig skulle skaffa det. Förstår ju ingenting utav det för tillfället men vi får väl se hur det går med den saken...
Idag skulle jag tro att det blir en inne-dag. Frida kommer hit, det blir väl lite film och guitar hero skullle jag tro, vi drog ju aldrig till mig igår så får väl hålla det jag lovar dagen efter:)
Ohgud, bara 2 dagar kvar innan skolan börjar, ingenting jag längtar efter. Har vart så skönt att vila ögonen från somliga ansikten från skolan...nu är det slut med den friden=(
Imorn får vi helt enkelt se vad som händer.

puss!/linn

2 kommentarer:

Anonym sa...

TY linn hah ska bli kul(host) att se dej med ;) haha hare bra!!

Anonym sa...

vet att du gillar mitt ansikte...............