söndag 4 januari 2009

fridas place

Holaaaa!
Idag har jag och Frida gått på stan ett tag då, blev en vit T-shirt och lite hårspännen. Och jag börjar få dåligt samvete med hur mycket spicy jag har käkat på senaste tiden, haha. Blev det idag igen, men ska dock ta det lugnt med det nu. Säger väl så och sen inom en vecka sitter jag där igen.
Efter stan stack vi då hem till Frida och nu sitter vi här och laddar ner lite filmer som vi hade tänkt kolla på, men kommer nog inte hinna se alla eftersom hon vill hem till mig och köra guitar hero...Förstår inte varför hon vill när jag kommer ta henne ändå;) Kvällen kommer nog spenderas med som sagt Frida, och morgondagen är jag inte hundra på om jag skulle va med linneah, läser du det här så har jag ångrat mig...JAG VILL INTE!! Får helt enkelt se vad som händer:)
Nu ska vi väl fortsätta med vårt.

pusssss/linn

Inga kommentarer: