söndag 18 januari 2009

Det var en gång.....

för länge länge sedan när en männsika vid namn Linn brukade blogga.... Nej, men helt allvarligt så har jag inte orkat. Har inte haft nånting speciellt att ta upp ändå.
Men ska ta igen tiden som har flygit och skriva om mitt liv bara för att reta linneah lite extra.
Helgen har iallafall varit lugn och har som vanligt spenderats med lisette. Men på fredag nästa helg blire iallafall party party. Ska bli kulkul för har inte festat sen nyår typ. Om det nu ens räknas...
Och imorn är det skola också, är inte taggad för 5 öre. Och äntligen fick jag den TH DVD jag ville ha, finally mine:) Halva priset också, det är inte allt för dåligt som vi säger i SP08D.
Nu börjar det här redan bli tråkigt, så vi hörs väl:)

puss!/linn

4 kommentarer:

linneah-s sa...

ah nu dog jag

Anonym sa...

bra,uppdraget slutfört

Anonym sa...

hahahahah ... grymt inlägg hehe

Anonym sa...

ohja..