fredag 9 januari 2009

hahhahaha

Hallå!
Skola först idag då, gick väl helt okej. Lämnade iallafall in en samhälls uppgift som skulle vara inne idag, men kom dock försent med en kvart till min sist lektion. Känns skönt med 15 minuters frånvaro....not!
Och att bråka med sin mamma är nog också det bästa i hela världen...aldrig vart så jävla arg i mitt liv. Åkte iallafall hem till Lisette för att komma på andra tankar, och det får man ju verkligen för människan är ju helt jävla dum i huvet. säger bara: "HIHIHIHI". Tror jag aldrig har garvat så mkt i hennes rum förut. Garvat mkt har jag gjort med henne, men det var ett jävla bra tag sen och jag tror jag började gråta. haha...
Imorn får vi se vad som händer. Blir iallafall att träffa Lisette. Ingen ork för att skriva mer nu:) hörs,

pussss/linn

Inga kommentarer: