tisdag 20 januari 2009

<3


Hallå!
Äntligen är man klar med räddningstjänsten som ska vara inne på fredag, tungt arbete det där tycker ja...bara historian som fattas nu då. Och idag på lunchen var jag tvungen att köpa nya örhängen igen! Jag lyckas alltid tappa dom... Skitsamma, för övrigt hade jag den värsta och den bästa drömmen i mitt liv i natt. Igår natt innan jag skulle sova smsade jag och linneah, när vi skulle säga godnatt skrev jag att hon skulle drömma en mardröm om mig. Istället drömde jag en inatt, skitäckligt. Det var typ att jag var jagad i ett hus. Men vaknade iallafall vid halv 5 att det kändes som om jag hade 1000kg adrenalin i kroppen och att jag var helt kallsvettig...mysigt. Men det spelade ingen roll, för när jag somnat om drömde jag den bästa! Älskade Mcfly. Älskade Danny Jones, säger jag ju bara. Och ett mirakel var ju att jag fick drömma klart en bra dröm för en gångs skull!:) Skulle väl göra en hel del för att den drömmen skulle bli sann. Vet iallafall att linneah skulle kunna döda för det. Men det är lugnt, linneah och jag drar nån gång under gymnasiet och gör drömmen sann, for sure!<3
Sorry´s not god enough!!! (8)

/linn(k)

Inga kommentarer: