torsdag 22 januari 2009

värd dag

Hoolaaa!
Den här dagen var inte speciellt värd. När jag tänker efter har faktist hela veckan inte vart speciellt värd. Vi har slutat tidigt varenda dag förutom måndags, då sluta vi tre. Och imorn blir det kl 1, men det är rätt skönt att vi har en ganska soft skola ändå. Idag i skolan hade vi två lektioner innan vi drog och skulle kolla på bandy. Sverige-Vitryssland tror jag att det var. Det var ju helt värdelöst så där satt man i en kvart bara för att få lite närvaro sen drog man ju hem, blev väl runt en si sådär kvart i tolv:) Då drog jag och träna, har sprungit så sjukt jävla mkt den här veckan. Över 1 mil, det är faktist rätt mkt om man delar upp det på fyra dagar. Så idag när jag kom hem däcka jag direkt i sängen och vakna lagom tills one tree hill börjar. Det är sjukt, även fast man har sett det redan och vet vad som kommer hända så är man fortfarande ivrig tills nästa avsnitt ska komma. Riktigt bra serie det där! Nu väntar man bara på att linneahs brännare ska funka så man kan få sina säsong fyra, måste fräscha upp minnet lite. Sen har hon också sagt att hon ska fixa min blogg-design men det är ju lika trovärdigt som om det skulle bli ett till första värdskrig! Så ful är hon att inte ens datamusen vill funka när hon håller i den...annars vill jag bara säga till anton att det var meningen att jag skulle väckt dig imorsse, men sicken otur så hade jag inga pengar, annars hade det var runt cirka tio över 7 idag du hade vaknat:) tänkte du ville veta eftersom jag vet att du läser;)
För övrigt så är det lite knas just nu så imorn får vi se vad som händer. Förmodligen fest om det löser sig...besviken är ett av orden jag är just nu. Trodde du visste bättre av det som hände förut...tydligen inte!
Jaja, whatever, nu ska jag bara sitta och muppa mig vid datorn ett tag tills jag får höra det ljuva orden från linneah att hon har fixat min fucking blogg!

pussss/linn

Inga kommentarer: