torsdag 18 december 2008

torsk!

Hej-hopp!
Var väl ett tag sen jag blogga, men mitt liv kan vara lite upptaget ibland, tro det eller ej;) Så den här veckan i skolan har gått rätt fort, fredag imorn och för första gången på länge har jag faktist inge speciella planer! Den enda stora planen är att få jullov! Riktigt jävla härligt måste jag säga.
Idag hade vi iallafall innebandyturnering i skolan så hela dagen har jag spenderat i Bombardier arena och kollat på matcher och skrikit halsen av mig nästan 6 timmar, lite segt i början men det tog sig...och...DAGENS HÄNDELSE: Linneah torska på fejk sms biljett på bussen när det kom två kontrollanter och kollade! HAHAH Linneah, jag säger bara 530 KRONOR!:D
Alltså hur stora är egentligen chanserna att såna där människor kommer och kollar? - typ ingen! Och så åker du dit lilla gumman, hahah. Stackare egentligen men kunde inte låta bli att garva ändå...Men nog om det.
På lördag drar jag äntligen till huvudstaden med Khaled! Ska bli så skönt att äntligen få spendera lite pengar! Har bara en julklapp kvar och det är till mamma, men hon kan få nånting från Gina där var jag har presentkort eller nånting;) eller jusste, jävla lisette ska ha en också, som inte ens är i Sverige! Nej, hon ligger nånstans i USA och glassar på stranden och hade riktigt gött. Men det blir ändå pengar till mig som kommer gå till kläder till lilla mig, var ett tag sen...känns det som. Så skicka sms om ni inte har nånting för er imorn eftersom jag själv inte har några speciella planer:) brukar väl alltid bli nånting...

hörs då! /linn

Inga kommentarer: