lördag 13 december 2008

klockreeent!


Hello!
Vill bara säga att igår kväll var en utav dom bästa på länge! Det börja med att jag och Lisette drar ner till stan och möter upp Adam och Simon på spicy och käkar där. Efter det drar vi hem till Adam och ska glo film, skräck blev det, självklart. Och det är alltid lika kul att säga till någon att skrämma lilla Lilli när man kollar på spännande filmer. Oh ja!;) Men bäst av allt var ju när vi låg och kolla på den andra filmen för kvällen och killarna var ute i köket, och så är det nånting de måste ta upp från golvet med en liten dammsugare (som låter väldigt mycket!) och jag och Lisette ligger kvar och kollar, och det var hur spännande som helst, och så sätter de på den där grejjen och båda grabbarna skriker till ute i köket och då skriker både jag och Lisette för fulla muggar ute i vardagsrummet och jag flyger upp och bokstavligen hoppar på Lisette och ligger över henne i fotöljen. Det är ju ett minne! Hahah. Hjärttack.
Efter ett tag börjar alla bli rastlösa runt tolv ungefär efter att ha glott på tv, så får, jag Adam och Simon äntligen med Lisette ut i snön! Fyfan vad kul det var, snöbolls krig och snöskulpturer och brottas i snön, det var som att vara barn på nytt och jag älskade det! Hahah, Helt jävla klockrent! Vi hade hela djäkneberget för oss själva typ, hela den där stora planen var helt tom och full av snö! Jag vet att du kommer tänka tillbaka Lisette hur trevligt du hade då den dagen när du ligger och glassar på stranden i USA, och du kommer till och med längta tillbaka till Sverige bara för att få vara med om det igen!
Efter vårt äventyr blev det en till film, och runt två var vi tvungna att bege oss ner på stan igen för att hinna med sista nattbussen som gick halv tre:)
Ikväll blir det nog bara fika på kvällen på stan med Lisette skulle jag tro.
Tack för den bästa kvällen på länge<3

puss!/linn

Inga kommentarer: