fredag 12 december 2008

this night!

Hallådär!
Låt mig bara att säga att idag var det lucia i vår skola, och snacka om att den lilla "ledaren" i luciatåget tog det på allvar. Ni som var där fatta ju, och de flesta skratta ju bara efter. haha. Och mitt och linneahs parti tog inte hem segern...Men första rösten som blev uppräknad var ju vi och det kallar ju respekt :D Vad fick vi? Typ 4-5 röster. alltid nånting...de som vann var riktigt seriösa av sig, kanske därför de vann, haha..
Idag har jag vart i skolan och typ vart med Viktor från kvart över tio tills typ 45 minuter sedan, för jag gick med han och Daniel på stan. Trevligt, men när de skulle ta kvart över fyra tåget så gick jag och mötte Lisette och hennes bror. Så nu har vi precis kommit hem och vi ska ner på stan igen om si sådär en och en halv timme och träffa Adam och Simon, första käka Spicy<3 sen hem till Adam och glo film, det blir nog nice:)
Nu måste ju börja göra mig iordning, skriver väl imorn eller nått:)

puusss*/linn

Inga kommentarer: