onsdag 10 december 2008

decode

Hello!
Nu var det ju ett ganska bra tag sen jag skrev, får ju bara klagomål att jag aldrig skriver, så skriver lite nu då..var faktist bara tre dagar sen! Men iallafall..
I skolan händer väl egentligen ingenting speciellt för tillfället. Hade iallafall vattenfys idag på räddningstjänsten, jobbigt vare, men inte så jävla jobbigt som man hade tänkt sig. Sitter ju här, så jag drunkna inte iallafall!:)Men jag dränkte Sanne lite, fan va kul! Hahah,
Och imorn är det ett "val" i klassen av det där fula partierna vi har gjort på samhällen. Alltså linneah och jag lär ju lätt vinna?! Hur kan ni inte hålla med oss...? Hårdare straff mot våldtäcksmän och mord, sänka åldersgränsen vid köp av alkohål,(till 18) få ta körkort vid 16års åldern. Jag vet att alla vill ha det så! Hur kan ni inte? Så försök inte...So, vote for us!=D The ugly ones in your hearts!<3
Igår var iallafall jag och lisette och solade efter vi hade gymet, ganska skönt, ja! Sen blev det så att vi bestämde att vi skulle träffa två av hennes killkompisar som vi träffa på gymet som jag typ inte känner, men vad gör det:)
Nu sitter man iallafall här och inte har något liv, bara att jag äter en av lisette berömda muffins! åååh, så goda! Ska väl sova snart antar jag, om jag inte får något bättre för mig. Nu har jag hjärnstopp så jag skriver imorn eller nånting istället för har inte så mycket mer att säga..förutom att det ska bli mig ett samt nöje att se alla nötter tåga fram i luciatåget på fredag!

puss och godnatt/linn

I´m moving on and leaving you behind now, it´s time.

Inga kommentarer: