söndag 7 december 2008

Great

Hallådär.
Gårdagen spenderade jag ju som sagt med lisette och vi gjorde egentligen ingenting speciellt på dagen.Softa lite bara..Mot kvällen drog vi iallafall ner till stan och fikade på Gränden med massa folk:) trevligt.
Och jag är helt kär i en låt som är med i vår älskade Twilight, gå in på youtube och sök på Paramore, sen tar ni låten Decode. Älska den låten!
Nu är jag hos lisette *igen* och det kommer hit massa släktingar och folk från hennes sida bara för att fira hennes födelsedag idag bara för att hon åker ju till USA den 16:e december och hon fyller ju år den 27:e så hon är ju borta på julafton, födelsedagen OCH nyår! Jävla sär...
Blir bjuden på tacos idag iallafall när man är här, och så har hon vart så gullig att bakat chokladmuffins bara för min skull bara för jag kom hit:) Kan vara en riktigt pina ibland att komma hit! =)
Min förkylning börjar iallafall åka bort så det är bra, då kan jag dra till gymmet, men tare lugnt där borta iallafall...saknar gymmet så grymt! Hmm..
Och imorron är det skola som vanligt, och det är ingenting jag ser fram emot iallafall!
Aja, nu ska jag väl fortsätta muppa mig på nätet eller glo på TV eller nått..

pusssss/llinnn

Inga kommentarer: