söndag 21 december 2008

ohja


Hooolaaa!
I torsdags sa jag ju att jag inte hade några planer på fredagen men att det alltid blir nånting, och som alltid har jag ju rätt. Det blev till att träffa frida och åka ner på stan och dra en fika och sen dra hem till mig. Trevligt vare.
Men måste faktist säga att gårdagen som jag spenderade med Khaled i stockholm var snäppet bättre. Det enda som kändes lite surt var väl att ställa klockan på 8 första dagen man är ledig från skolan. Men vad ska man göra om man vill komma i tid:)
Tåget gick ungefär halv 11, men vi var tvungna att byta tåg i Sala, och linneah, tycker synd om dig som måste bo lite då och då i den där tråkiga "staden"!
Iallafall, när vi kommer fram så börjar shoppandet direkt. Dagarna innan hade jag ju tänk "åh, vad skönt att shoppa. Känns som jag behöver lite grejer." Tror ni jag köpte nånting till mig själv ens? En enda grej? Nejfan, tänkte bara på andra människor, alltså julklappar! Kändes ju rätt surt att jag inte hade med mig nånting som inte var till mig själv när jag var där. Men hittade lite grejer som jag köpte här hemma i västerås idag:) Det blev lite tajt med tid mot slutet... Men när vi väl kommit hem igen och satt på bussen undra khaled om jag ville hänga med hem till victor och kolla film eller nånting. Hellre det tänkte jag än att vara hemma på en lördag kväll. Och det var ju en jävla tur att jag hängde med, för sådär kul var det länge sen jag hade. Skrattmässigt alltså. Alltså jag skrattar alltid så jag börjar gråta när jag är med victor, han är ju helt cp i huvet!=D Och tänk att spendera tre år med en sån kille som är så sjukt rolig under hela högstadiet...tror ni man fick nånting gjort på lektionerna?:) knappast. Så mycket som jag har skrattat under de åren kommer jag nog förmodligen inte skratta med min nuvarande klass. Förutom när jag ser linneahs ansikte men det gills inte.
Idag har dagen egentligen inte vart nånting speciellt, bara att jag stack ner på stan (helt ensam faktist) och bara köpte grejer till mig själv! Gissa om det var skönt att göra det ensam, så man slipper vänta på sina kompisar som också ska prova och gå in i de butiker man själv inte vill gå in i. Härligt! Det blev ett linne, typ en vit siden kortarmad skjorta (kan inte förklara bättre) och ett par pumps! Sååå snyggt, känns nice! Som fan... Nu blire lugnt:) Hörs då!

pusssss!/linn

Inga kommentarer: